Publicat de: adidobre | Noiembrie 24, 2011

Am fost pe „San Siro” la AC Milan – FC Barcelona

Dumnezeu m-a dus şi pe „San Siro”! Am fost la unul dintre cele mai frumoase meciuri văzute în ultimii ani în UEFA Champions League. Noroc, întâmplare, destin? Cine mai ştie?
Am fost cu Cipic! Cu cine altcineva? Iar acolo Cătălin Cârnu şi Dragoş Bocănaciu, cei doi care au comentat meciul pentru TVR1,  ne-au ţinut companie. De fapt, toată această aventură am pus-o la cale împreună. La un whisky, la Cipic, într-o seară acum două luni. A fost greu, pentru că trăim în România, iar oamenii sunt cum sunt. Adică neserioşi, mincinoşi, meschini, duplicitari…
Nu mai contează. Am zis că a fost ultima deplasare pe 2011, un an, din punct de vedere profesional, absolut fabulos. Nu e însă ora bilanţului. Cine ştie până la 31 decembrie pe unde îmi va mai da Domnul să umblu?
Milano după Roma e ca ciorba după desert. „A fost bombardat şi în mare parte distrus în al doilea război mondial. Asta e explicaţia pentru care Milano nu are clădiri vechi”, îmi spune taximetristul care ne duce spre Dom. Suntem într-un Logan Break! Îi povestesc că am acasă un Fiat Sedici şi se prăpădeşte de râs.
N-am stat în Milano nici măcar 24 de ore. Şase pe „San Siro”, vreo câteva în pat, alte câteva ore la şpriţ cu Boca, Cipic şi Cârnu în camera noastră de hotel.
Măcar am văzut Domul. E superb. Şi cam atât.
În schimb, „San Siro” face toţi banii. E fabulos. Iar atmosfera incredibilă. Doar pe „Signal Iduna Park” din Dortmund am mai trăit aşa ceva.
I-am văzut pe viu pe Messi, pe Iniesta, pe Nesta, pe Boateng. Jucători unul şi unul. Am văzut oameni care au avut privilegiul ca în această viaţă să se nască într-o ţară civilizată, cu o istorie unică şi să ţină cu o echipă precum AC Milan.
Deşi, pentru a „n”-a oară am plecat din zilele mele libere şi pe banii mei, am scris, aşa, un reportăjel, pe fugă, despre trăirile mele la Milano şi pentru Evz. Am să bag şi un link, după 12 noaptea!
Explicaţie foto: Foto document! În ordine, de la stânga la dreapta, tineri, dar mai ales frumoşi, Eu, Cârnu (Cătălin Cârnu), Cipic (Ciprian Cristescu) şi Boca (Dragoş Bocănaciu).

Responses

  1. Norocosilor…


Lasă un răspuns

Categorii

