Publicat de: adidobre | Iulie 23, 2013

Jurnal de ghetou. A născut Kate

La muncă am rămas în doi. Un al treilea e în concediu. De fapt, în libere, că nu mai suntem angajaţi. Doar colaboratori. Contract de colaborare. Nu mă plâng, chiar dacă bag ca Berilă. Cine dracului e Berilă ăsta, habar nu am. Ni l-am însuşit de mult în limbaj, de pe vremea lui Ceauşescu. L-am adoptat, pur şi simplu. Şi n-avea notorietatea lui Bulă, de exemplu.
În sfârşit, Kate a născut. Tot mapamondul a aşteptat cu sufletul la gură acest eveniment. Planetele s-au aliniat, pământul şi-a întrerupt rotaţiile, noaptea a devenit zi, iar ziua a devenit noapte. Suntem nişte imbecili.
La Skopje, românii se fac de căcat. Ăia de au pupat în cur Steaua non-stop de ani buni, jurnalişti născuţi în genunchi, sunt umiliţi de idolul lor. Nu mai înţeleg nimic. Să fie diversiune? Dracul mai ştie.
În seara asta mi-am făcut trei prietene. Trei pisicuţe, o mamă şi doi pui. Locuiesc la blocul de lângă, la subsol, probabil. Noaptea ies. Ca pisicile. Le-am aruncat nişte oase. Şi nişte brânză. Mama, pisica adică, se uită, de fiecare dată când mă pregătesc să arunc ceva, spre balconul de la etajul doi, de unde paraşutez haleala. Ridică, aşa, capul, ca în semn de mulţumire. De azi înainte nu mai arunc oasele sau resturile de mâncare aiurea. Recunosc, le mai dădeam Stelianei sau Mitiţei, să le ducă la ţară, la animalele lor, dar în general le aruncam.
E cald în Mexic. Am băgat în priză aparatul de aer condiţionat. O epavă. Nu mai are telecomandă, e blocat pe 27 de grade, iar firele de afară stau atârnate, în lipsa izolaţiei, aiurea, în bătaia vântului. E o minune că încă mai funcţionează.
Mâine seară mi-am propus să merg la un restaurant arăbesc. E Ramadanul. După ora 20.52 (Atenţie, nu după ora 21.00) se dă liber la mâncare, la toate alea. Am să merg cu mătuşa Violeta. Să nu merg singur, creştin între musulmani. Nu c-ar avea oamenii ceva cu mine, dar e mai bine aşa. Mătuşa Violeta le ştie obiceiurile. A fost măritată cu un arab, Abdu, prietenul meu, iar fetele lor, Amira şi Nadia, au adoptat religia musulmană, deşi sunt botezate ortodox. Doar am fost la botezul amândurora.
A născut Kate! Chestia asta nu îmi iese din cap. Pe „feisbuc”, pe site-urile ziarelor nu mai zic, peste tot, nu văd decât ştiri despre naşterea secolului. Îmi vine să vomit.
Nu mai am timp de nimic. Asta mă deprimă cel mai tare. Iar realizările sunt ZERO…
A născut Kate. Vai mama noastră.

Responses

  1. Kate ! Abia din blogul tau imi dau seama cine este. Asta ptr ca am incetat sa mai citesc ziarele sau sa urmaresc stirile televiziunilor. Pe Steaua, tot voi ziaristii ati facut-o mare. Primiti ceea ce meritati.
    Berila ! Cred ca termenul l-ai imprumutat de pe vremea stagiului militar. Iti amintesti: „mai ai armata cat Berila”.

  2. Te plangi cam mult ca a nascut Kate si ca toata lumea vb despre asta! :)) E drept, a fost stirea zilei, dar mi se pare mult mai decenta o stire din asta si o bucurie pentru Casa Regala britanica, decat multele, prea multele rahaturi care ni se baga pe gat, zi de zi, la tv!! Bine, stiu, nu sunt obiectiva de data asta, dar e parerea mea sincera! 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

