Publicat de: adidobre | Iunie 12, 2013

HRISTOS S-A ÎNĂLŢAT!

Le-am promis fetelor că mâine, adică azi, că e trecut de miezul nopţii, le voi lua la mine să înroşim ouă. E doar Înălţarea! Una dintre sărbătorile noastre de peste an, când lumea se calcă în picioare să facă mătănii în faţa icoanelor la biserică. Că, vorba aia, doar la astfel de ocazii ne amintim de Dumnezeu.
În ultimele ore gândul mi-a fost doar la rufele spălate azi dimineaţă şi pe care le-am pus la uscat pe balconaşul de la capătul culoarului. A fost furtună în Bucureşti, aşa că mă gândeam la tot ce era mai rău. Trebuie să le spăl din nou… Asta e… Nu a fost însă nevoie. Un vecin grijuliu le-a tras la adăpost. Să-i de Dumnezeu sănătate. Pe balconul meu din Mexic miroase a balsam de rufe, semn că vecinii mei nu sunt chiar aşa de înapoiaţi!
Azi am fost la meci, la „Arcul de Triumf”, cu fetele. România a jucat cu Argentina Jaguars la IRB Nations Cup. A fost frumos. A trebuit însă să mai zăbovesc vreo oră după meci, deşi era târziu (nu pentru mine, ci pentr ele), pentru că Alexandra şi Larisa au vrut să-i ia autograf lui Florin Vlaicu. Le-a plăcut lor de „Americanu'”! Cică a fost cel mai bun contra Argentinei! Până la urmă au luat autograf şi de la Marius Tincu şi de la Csaba Gall şi de la căpitanul Mihai Macovei şi de la sărbătoritul zilei, Valentin Popârlan. Plus că s-au pozat cu toţi. Iar Alin Petrache, prietenul lor, le-a promis că o să pună o vorbă bună şi la meciul cu Italia vor intra pe teren alături de jucătorii celor două formaţii! Ce tare!
Citesc de vreo săptămână „Anatomia Mistificării”, a lui Stelian Tănase. E genul de carte, care, după ce o citeşti, te faci, mic, mic de tot.
Îmi era dor de scris. Şi asta în ciuda faptului că la ziar tot fac lucrul ăsta. M-am săturat însă de copy/paste şi de subiecte insipide.
Am momente când îmi vine să las dracului tot şi să mă duc. Habar n-am unde… Undeva, departe. Să uit că am fost atâţia ani ziarist. Să stau şi să-i citesc doar pe cei care au acest dar, de a scrie. Mă uit în jurul meu şi văd o lipsă de talent ieşită din comun. O impostură fără margini. Tragedia e că nimeni nu îşi dă seama sau nu vrea să realizeze minciuna în care trăim, dimensiunea acestui hău în care trăim fără vreo şansă de supravieţuire onorabilă. Asta e…
HRISTOS S-A ÎNĂLŢAT!

Responses

  1. Idealisti traiesc din vise si planuri si zambeste sufletul in ei.
    Realisti fac visele realitate.


Lasă un răspuns

Categorii

