Publicat de: adidobre | Februarie 16, 2013

Mâine plec la Braşov, la FOTE

Am desfăcut ultima bere Stiegl adusă din Austria, de la schi. E o bere ieftină, la ei, dar care dă clasă oricărei beri româneşti. De ce dracu? Habar n-am. Nu mai simt oboseala, aşa că m-am decis să scriu. E prima zi liberă din ultimele două săptămâni şi a treia din ultima lună şi mai bine. Nu mă plâng! Nu mă scuz! Era doar o constatare.
Mâine plec la Braşov. Adică azi, că e trecut bine de miezul nopţii. Conducerea ziarului mă trimite la FOTE. Adică Festivalul Olimpic al Tineretului European. Plec cu trenul. Partea bună e că ies din redacţie şi fac meserie adevărată, mai ales că la FOTE nu sunt vedete. Partea rea e că nu voi mai duce fetele la şcoală. Fetele mele care dorm în acest moment în spatele meu! Fetele sunt în Mexic. Aşa au vrut ele. De dimineaţă le duc în Sălăjan, după care fug la gară. Au înţeles situaţia şi n-au intrat în panică. Uneori mi se pare că devin din ce în ce mai mature pe zi ce trece. Alteori le surprind privirile triste şi mă îngrijorez.
Am terminat berea! Era gata-gata să spun că îmi e dor de Austria, de Solden. Cred că nici nu mai e nevoie să spun.
Aseară am văzut la TV filmul „Plăcintă Americană”! Prima parte! Azi am văzut, tot la TV, şi tot întâmplător, „Liceenii”! Doamne câtă diferenţă. Şi până la urmă, subiectul e cam acelaşi, despre liceeni. Lumile sunt însă altele.
N-am făcut bagajul, e aproape două dimineaţa, dar nu îmi fac probleme. Scriu şi mă uit în acelaşi timp la „Plăcintă Americană”! Partea a II-a. Demenţă! „Liceenii rock’n roll” e jalnic”. Asta apropo de comparaţii.
În paralel cu ziarul, print şi online, am lucrat cu ceilalţi băieţi din secţie la un supliment. A fost sarcină de partid. N-a fost însă greu, pentru că am scris de câteva chestii cu multă plăcere. Poate o să le postez pe blog.
S-au întâmplat multe în ultimele zile de când n-am mai intrat pe blog. Steaua a mâncat bătaie la Amsterdam, deşi ciobanul şi pupincuriştii lui au trâmbiţat toată iarna că le vor da cu terenul în cap olandezilor. Am fost din nou la rugby! La România – Rusia. Ce meci! Acolo am întâlnit, pentru prima oară, omul care atunci când am fost la capătul lumii, în Noua Zeelandă, impresionat de povestea mea, mi-a cerut contul şi mi-a virat 10 milioane de lei. Un om străin! Care acum nu îmi mai e străin.
Mâine plec la Braşov, la FOTE. O să-mi fie dor de fete. N-am să promit că voi scrie de acolo. Măcar să scriu!

PS: Când intru pe blog de acasă, îmi apare un alt panou de administrare, altfel decât îmi apare la redacţie, de exemplu sau de cum îmi apărea pe laptop. Astfel, pot să văd exact unde sunt citit pe globul pământesc. Mi se pare absolut fabuos. Ieri, sâmbătă, 16 februarie, am înregistrat, cred, cea mai lungă listă: România, normal, Bulgaria, Germania, Canada, SUA, Franţa, Noua Zeelandă, Austria, Cipru, Moldova, Italia. Vă mulţumesc tuturor!

Responses

  1. Și totuși … NIMIC despre sportul numit gimnastică …!?
    … sau despre costume …!?
    Cât despre ”evaluare”, PREA MULTE și PREA DESE, atât timp cât conțin ”capcane” … N-au decât să se „evalueze” între ei …!

    PS. Apropo de bani …. https://adidobre.wordpress.com/ 202 RON/post *
    * Valoare estimativa calculata din media pret de piata si coeficient BlogMoney

  2. Apropo de lista de unde esti citit. Sa nu te surprinda nimic. Am avut si eu un blog. La un moment dat, in cateva randuri, am vazut ca eram citit din insulele Tuvalu !!!
    Spre rusinea mea, a trebuit sa iau atlasul sa vad unde vine Tuvalu asta.
    Multa bafta in continuare.

  3. si in Elvetia batrane


Lasă un răspuns

Categorii

