Publicat de: adidobre | Ianuarie 2, 2013

Dacă e ianuarie, e schi în Austria!

soeldenaerialAm început 2013 cu un blat pe „311”, în drum spre Sfântul Vasile. Pe cumnatul meu, Darius, soţul Leei, îl mai cheamă şi Vasile. Toată lumea însă îi spune Darius.
Abonamentul comun RATB-Metrou mi-a expirat pe 25 decembrie, chiar în ziua de Crăciun, iar de atunci apelez la cartele. Nu l-am mai reînnoit pentru că, peste mai puţin de 48 de ore, plecăm spre Austria, la schi! Tot cu fetele. De fapt, pentru ele. Şi pentru mine, dar într-o mai mică măsură. Drumul va fi un pic mai greu, în ciuda faptului că îl vom face din două bucăţi (Bucureşti-Budapesta şi Budapesta-Sölden), dar perspectiva de a trăi timp de o săptămână într-o ţară atât de civilizată precum Austria, mă face să văd doar partea bună a lucrurilor.
Ultima oară am fost acum doi ani. Tot la Sölden. E fabulos.
Promit să ţin şi de acolo un jurnal, aşa cum am făcut-o de la Beirut, dar mai ales din Noua Zeelandă. Doar internetul să nu mă trădeze.

Lasă un răspuns

Categorii

