Publicat de: adidobre | Noiembrie 30, 2012

Jurnal de ghetou. Noutăţi din Mexic

E cald în Mexic. Şi linişte. Ăştia de renovează căminul şi-au terminat, în sfârşit, treaba. Cel puţin la etajul nostru. Au dat azi cu calciu. Nu mă întrebaţi ce înseamnă chestia asta. E o treabă tehnică, de zugrav! Uşa mea de la intrare e decupată parcă dintr-un film de groază. Aseară, băieţilor li s-a terminat vopseaua sau cheful de muncă taman la uşa mea. Abia am descuiat uşa. Intrase în ială moloz! După ultimele retuşuri, cred că preţul camerelor din Mexic au crescut spectaculos! Zilele viitoare voi testa piaţa!
Am lăsat să treacă Ziua Sfântului Andrei şi am băgat rufe la spălat. Mai ţin cont din când în când de unele sfaturi, dar mi se pare aiurea să nu munceşti în anumite zile ale anului, doar, aşa, că spune Biserica. Mi se pare aiurea. Tot am impresia, dacă e s-o dăm pe credinţă, că regulile astea au fost inventate de nişte puturoşi. Păi cum să se supere bunul Dumnezeu că munceşti? Nu prea înţeleg…
Frigiderul e plin! Am impresia că am gătit degeaba. Azi am mâncat în oraş, la prietenul Johnny, la Rocar. Cine ştie unde îmi vor umbla picioarele şi mâine? Iar în frigider am o tonă de haleală. Adineauri am băgat câteva casolete la congelator. Pentru zile negre!
Azi, în timp ce pipam o ţigaretă la fereastră, scrutam orizontul. În Mexic, orizontul e foarte restrâns. Practic se limitează la perimetrul dintre căminul meu şi cel de vizavi, plus ceva, supliment, în laterale! În dreapta, undeva, sunt tomberoanele de gunoi. O babă, destul de bine îmbrăcată, care trăgea de un cărucior dintr-acela de pensionar, aşa cum am şi eu (!), cotrobăia printre resturile menajere. De multe ori mă întreb ce dracului să găseşti în tomberoanele din Mexic, în afara pet-urilor de Noroc, de „pempărşii” refolosiţi şi de sticlele de vodkă ieftină? Te minunezi însă atunci când asişti la spectacolul „căutătorilor de aur”, aşa cum le zic eu ăstora, de caută prin gunoaie.
Cam astea-s noutăţile din Mexic. Din Mexic, aşadar, doar de bine!

Responses

  1. Bine ca au terminat! O sa vad cum e cand o sa vin acasa la primavara…:)
    Cand ai timp pune 2-3 poze 😛


Lasă un răspuns

Categorii

