Publicat de: adidobre | Octombrie 20, 2012

Jurnal de Beirut. Ziua a 3-a

Atentatul de ieri din Beirutul de Est, petrecut departe de zona în care locuim, ne-a a întristat pe toţi. Pe libanezii care roiesc în permanenţă în jurul nostru i-a cuprins un soi de ruşine. Cu doar câteva ore înainte, emşionaţi,îmi spuneau că această Olimpiadă Internaţională Media e, pentru ei, un vis devenit realitate. „Adrian, în sfârşit suntem siguri că în ţările voastre se va scrie doar adevărul despre Beirut, despre Liban. S-au scris prea multe minciuni despre Liban în ultimii ani. Liban e o ţară ca poate primi poaspeţi, iar Beirutul e un oraş sigur”, îmi spuneau ei. Azi am văzut un oraş trist. În Liban a fost zi de doliu naţional, în memoria victimelor atentatului de ieri. Am fost pentru prima oară în centrul Beirutului. Am trecut prin barajele poliţiei pentru a descoperi unul dintre cele mai frumoase Down Town-uri pe care le-am văzut vreodată. Fără exagerare. Din peisaj, din păcate, lipseau oamenii. Prin cafenele bătea vântul, magazinele erau închise…
Mine debutăm la Jocurile Olimpiadei Internaţionale Media. Încerc să mă înscriu la cât mai multe discipline, pentru a avea mai multe şanse.

Lasă un răspuns

Categorii

