Publicat de: adidobre | Aprilie 3, 2012

Plec la Veszprém. La Győri Audi ETO KC – OLTCHIM RÂMNICU VÂLCEA

Dacă tot n-am fost la Vâlcea, duminică, pentru că mult mai impiortant e să stau pe online şi să dau toate labele, week-end-ul ăsta dau o fugă în Ungaria. Că tot e week-end-ul meu liber. De data asta măcar o fac pe banii ziarului. Fie vorba între noi, oricum mergeam, pentru că apucasem să le promit unor oameni, încă de acum o lună, că îi voi însoţi la returul dintre Oltchim şi Győr indiferent de ceea ce se va întâmpla în manşa întâi.

La cât de nehotărât sunt de obicei, mă mir că, în sfârşit, nu am mai întors-o ca la Ploieşti. Chit că vroiam să mă autoinvit de Paştele Ctaolic în Secuime. Am să ţin un jurnal de bord, chiar dacă e vorba de doat câteva zile. Voi pleca singur până la Târgu Mureş, acolo unde voi face joncţiunea cu domnul Titi, cumnatul lui Radu Voina, cel care, cu gaşca sa de ardeleni, însoţeşte Oltchimul prin mai toate deplasările omeneşti. Adică fără Danemarca, Norvegia, dar cu astea de prin împrejurimi.

Sper să iasă bine. Dacă nu mie, măcar fetelor lui Radu Voina.

Responses

  1. Si eu vreau…se organizeaza deplasarea ?

    • Au organizat din cate stiu inclusiv clubul Oltchim. Eu m-am lipit de oamenii astia dupa o discutie avuta in urma cu mai bine de o luna.

  2. oltchim va fi in finala. castiga si-n ungaria

  3. Nu mai am bani, am pierdut pe Alba Iulia la pariuri (0-0 acasa cu FC Olt) si am vrut sa pun in loc de Alba pe UTA.


Lasă un răspuns

Categorii

