Publicat de: adidobre | Martie 13, 2012

Cine răspunde pentru experimentele de la Petrolul?

Au trecut 22 de ani de la aşa zisa Revoluţie din decembrie şi aştept în continuare ca măcar unul dintre cei care şi-au bătut joc de această ţară în tot acest interval de timp să plătească. Adică să fie chemat la tribunal şi să răspundă pentru acţiunile lui, pentru experimentele făcute cu bună ştiinţă pe cârca românilor, pe spinarea comunităţii.

Acesta a fost primul gând şi atunci când am văzut echipa de start a Petrolului în Giuleşti. “Gritti, Silva, Bikana, Mustivar, Neagu, Boudjemaa, Dina”. Citesc din nou şi, vorba lui Toma Caragiu, zic: “dracu’ să mă ia dacă înţeleg ceva”. Şi am, aşa, un deja vu. Tot cu Răchită pe bancă, Petrolul s-a prezentat la un meci de Cupa României, cred că acum vreo şase ani, şi tot în Giuleşti, cu o altă echipă decât cea care reuşise calificarea în faza cu pricina. În pauza de iarnă, managerul schimbase tot. Ca şi acum. Unde naiba a învăţat asta? Nici unul dintre mentorii săi, dacă o avea aşa ceva, dar eu m-am gândit repede la Piţurcă şi Iordănescu, n-a procedat vreodată astfel. Al nostru însă e original. Face experimente sacrificând o echipă pentru ideile sale, idei care nu au nicio legătură cu realitatea. O dată la şase luni! Spun asta pentru că şi astă-vară a procedat la fel. Am impresia că omul ăsta pune în practică tot ce visează noaptea. E posibil. În acest caz chiar îmi e milă de el. Ar trebui să consulte un medic ca să scape de coşmaruri.

De mai bine de un deceniu, echipa asta e bătaia de joc a tuturor. A aşa-zişilor investitori, a tuturor veneticilor, a aventurierilor de orice fel. Şi nimeni nu a răspuns pentru dezastrul în care a fost adus Petrolul. Niciodată… Nimeni… Am impresia că până şi de suspendarea asta a stadionul “Petrolul” tot managerul general se bucură cel mai tare. Poate experimenta în linişte. Cine să-l conteste? Femeile şi copiii? Să fim serioşi! Managerul seamănă cu un personaj din desene animate, îmi scapă acum numele, care, ambiţios din cale afară şi dornic să-şi pună în practică ideile sale idioate, distrugea totul în jurul său.

Ştiţi care ar fi salvarea lui, pe moment? Să se dovedească faptul că Gritti, portarul adus tot de domnia sa, e un mare blatist. Ar fi un alibi perfect. Pe moment!

> Editorial apărut pe http://www.fairplaydeprahova.ro

Lasă un răspuns

Categorii

