Publicat de: adidobre | Martie 7, 2012

Alte explicații

Ca de obicei, după ce sufăr câte o criză de sinceritate pe blog apar și reproșurile. Asta nu înseamnă că nu sunt sincer mereu. Poate ar trebui să reformulez!
Așadar, ca de obicei, după îmi deschid sufletul mai mult decât ar trebui aici pe blog apar și reproșurile. Că astfel de lucruri nu ar trebui spuse, că e locul nepotrivit pentru spovedanie, că devin și mai vulnerabil.
În ciuda criticilor, venite din partea unor oameni destul de apropiați și care, culmea, mă mai și apreciază, eu continui să fiu același. În primul rând pentru mine și apoi pentru cei care își pierd timpul citindu-mi inepțiile.
Pentru că am o vârstă la care, așa se spune, oamenii nu se mai schimbă, aș vrea să-mi duc până la capăt, chiar și de pe acest amărât de blog, cruciada împotriva lipsei de sinceritate, a ipocriziei, a lipsei de dialog, a imposturii, a fricii, a egoismului, a lipsei de respect.
Și cum pot să duc o astfel de luptă dacă eu sunt lipsit de sinceritate, ipocrit, lipsit de curaj, egoist?
Și apropo de chestia aia cu citația doamnei Anișoara. Nu aș vrea să se interpreteze că îmi spăl rufele în public. Totul e pe internet! E la liber. Intimitatea a murit de mult, din păcate.

Responses

  1. Nu stiu ce s-a intamplat, nu e treaba mea, dar intuitia mi-a dat de inteles de mai multa vreme, citind posturile tale, ca nu curge chiar lapte si miere printr-un colt de rai din Bucuresti. Fii sincer, insa, mereu, capul sus, ca viata merge inainte, orice ar fi! Sau, cel putin, asa lasa de inteles fotbalistii, dupa infrangeri… Dar tu nu trebuie sa transformi nimic in infrangere.

  2. Adi, noi am crecut in timpuri cand familia era ceva sfant si permanent dar in realitate nu e chiar asa. In timpurile de azi femeile au o atitudine toatal diferita si oricat te-ai zbate si lupta timpurile nu se mai intorc. De fapt daca stai si gandesti la rece si rational casatoria nu este un proces natural ci unul artificial impus de anumite societati. Asa ca treci peste si mergi inainte in cautarea de lucruri si evenimente si persoane care iti aduc bucuria in viata de zi cu zi. Incearca sa nu pui la inima ca nu merita. Stiu ca este greu din experienta proprie.


Lasă un răspuns

Categorii

