Publicat de: adidobre | Martie 6, 2012

Despre recunoştinţă

Îmi vine să mor că Arsenal nu a putut întoarce rezultatul de la Milano. Un gol, un nenorocit de gol îi mai trebuia echipei lui Arsene Wenger ca să meargă în prelungiri. Păcat… N-am intrat însă pe blog, după atâta timp, ca să scriu despre un meci de fotbal. Mărturisesc faptul că sunt emoţionat pentru că, deşi n-am mai intrat de ceva vreme pe blog, o mulţime de oameni mi-a călcat pragul. Într-un moment în care am crezut că am rămas singur sau, mă rog, aproape singur, am primit şi mesaje de încurajare.
Dar haideţi să vorbim un pic despre recunoştinţă. „Obligaţie morală pe care cineva o are faţă de cel care i-a făcut un bine; recunoaştere a unei binefaceri primite; gratitudine”, asta e definiţia din DEX a recunoştinţei. Mă hotărâsem să scriu astăz despre recunoştinţă. Mi-a venit mie, aşa. Că prea am uitat de acest sentiment. Până la urmă m-am potolit. M-am limitat la a-i posta definiţia oficială. Sunt convins că fiecare dintre noi ar găsi altă definiţie recunoştinţei. Chiar vă lansez o provocare având ca subiect definiţia cuvântului recunoştinţă.
Apropo de recunoştinţă. Doamna Anişoara va apărea în revista Avantaje peste două săptămâni. Mitiţa, sau Cristina cum îi zic cei care nu au copilărit cu ea, a recomandat-o celor de acolo. Mitiţa, verişoara mea, cea care are grijă de fete de câteva zile. Mitiţa a apărut în revista Avantaje cu ani în urmă. Scriau oamenii de acolo despre femei cu meserii de bărbat. M-a întrebat în iarnă dacă îi dau voie doamnei Anişoara să apară în revistă. Nu m-am împotrivit. Când m-am împotrivit eu binelui doamnei Anişoara? Să fim serioşi! Aşa că săptămâna trecută, doamna Anişoara a fost protagonista unei şedinţe foto incendiare pentru revista amintită mai sus.
M-am gândit unde să includ acest nou gest al meu vizavi de doamna Anişoara. L-am considerat în cele din urmă un cadou pentru aniversarea a zece ani de căsnicie.
Iar ca Recunoştinţă, asta ca să nu ne îndepărtăm de subiect, nu neapărat pentru apariţia asta în revistă probabil, doamna Anişoara mi-a făcut şi ea un cadou de aniversare: o citaţie la tribunal!

Lasă un răspuns

Categorii

