Publicat de: adidobre | Februarie 13, 2012

La mulţi ani, Tommy Dobre!

La cererea publiculu, voi posta o fotografie recentă cu Tommy. Tommy Dobre! Proaspăt castrat… Bietul de el. Şi acum, e trecut bine de miezul nopţii, e 1 fără 20, iar Tommy e lângă mine. Îi place, probabil, să audă tastatura laptopului şi zgomotul maşinii de spălat.
Îl scarpin pe bărbie. Îi place al dracului de mult! Nu mai face aşa urât. De când l-am castrat, s-a liniştit. Îmi pare  rău pentru el, dar n-am avut ce face. Mai miaună uneori, se mai tăvălăşte, de ai impresia că i-au mutat ăia, la veterinar, ouşoarele la cap!
Nu se lasă mângâiat de oricine şi oricând, nici măcar de fete, pe care le iubeşte enorm. În schimb, dacă, l-ai prins, stă ca tăntălăul, suportând laolaltă mângâieri, palme la fund, smotoceli!
De viţă nobilă, Tommy uluieşte prin comportament. Are o educaţie aleasă. Nu a stricat nimic de când a venit aici în casă, adică acum 10 luni şi două săptămâni.
Astăzi, 14 aprilie, Tommy Dobre împlineşte 1 an! La mulţi ani, Tommy Dobre!

Responses

  1. Deci ai si tu un baiat.
    La culoare seamana cu matza mea dar ea are labe si salba alba si la comportament este o diavolita.
    Daca prinde soareci trimete-l la mine ca am nevoie de vreo 10 la preeria mea.


Lasă un răspuns

Categorii

