Publicat de: adidobre | Noiembrie 6, 2011

Bute

Lucian Bute se bate din nou în această noapte. Mai sunt vreo două ore sau nici măcar atât până la meciul cu jamaicanul Glen Johnson. N-aş fi scris nimic la această oră. Mai bine m-aş fi odihnit. Vin de la Sport 1, acolo unde am văzut şi am comentat un meci teribil. Rickye Burns vs. Michael Katsidis, un meci fantastic. 12 reprize de vis, de box adevărat. Sau poate unde nu am mai văzut eu de mult o gală serioasă. Eposibil.

Mă uit pe comentariile ştirilor de pe site-ul nostru, http://www.evz.ro, cu privire la meciul lui Bute. Este incredibil cât de ignoranţi sunt oamenii. La început ai, aşa, o surpriză, după care te încearcă alte sentimente. Doamne, câtă prostie… Sunt mai mulţi cei care îl înjură pe Bute, decât cei care îi urează baftă.

Uneori înţeleg reacţia oamenilor, alteori, ba… Aşa sunt acum… Ce se întâmplă cu ţara asta, cu oamenii ei? Unde oare o să ajungem?

Lasă un răspuns

Categorii

