Publicat de: adidobre | Septembrie 17, 2011

Noua Zeelandă. Ne-a bătut şi Argentina…

Sincer, am crezut într-un rezultat bun al naţionalei noastre contra Argentinei. Mai mult după disuţia de azi dimineaţă, avută cu Romeo. Romeo Gontineac. Omul ăsta e bun de psiholog, dar nu la noi sau, mă rog, la noi, dar la doar jumătate din lot.
Argentina ne-a dat însă cu terenul în cap în prima repriză, pentru ca în cea de-a doua să ne arate unde suntem de fapt. Având în vedere ultimul meci contra Argentinei, prin 2003, parcă, atunci când sud-americanii ne-au dat peste 50, azi, la Invercargill, am înregistrat un progres. Nu mai contează.
Azi am văzut, pentru prima oară în viaţa mea, de ceea ce sunt în stare suporterii argentinieni. Sunt absolut fantastici. Am nişte instantanee cu ei de-a dreptul incredibile. Am postat pe facebook o mulţime.

Dacă în tribună m-am simţit excelent, de la conferinţa de presă am plecat trist. Singur împotriva a 40 de jurnalişti argentinieni, chilieni, uruguayeni…

Romeo e însă de altă părere. Romeo Gontineac, cel care, la un moment dat, în conferinţa de presă a spus: „Vă rog să-mi permiteţi să vorbesc şi în limba română, pentru că avem aici şi jurnalişti români”.

Când a auzit că sunt supărat, Romeo m-a certat. „Trebuie să fii mândru şi nu trist, pentru că eşti unde eşti”, mi-a spus el, argumentându-şi afirmaţia. Şi înclin să-i dau dreptate.
PS: Mâine dimineaţă plec cu Cipic la Wellington. De fapt la Otaki, la Lăcrămioara şi la Remus. Şi la Ioana, fata lor, desigur. Iar sâmbătă mergem la Noua Zeelandă – Franţa!

Responses

  1. …..Cel mai singur ziarist!!:):) salutari lui Ciprian!


Lasă un răspuns

Categorii

