Publicat de: adidobre | Septembrie 12, 2011

Noua Zeelandă. Pe net, de la capătul lumii

Petrec destule ore pe net aici, în Noua Zeelandă. În primul rând pentru a scrie pentru Evz. Cipic e într-o ceaţă totală! „Tati, de ce dracului te stresezi atâta pentru ziar?”. Şi jur, nu îi pot da niciun răspuns ca să-l mulţemească.
Apoi prin net sunt legat de acest blog, pe care sincer, îl iubesc. Ca şi pe toţi prietenii care mă citesc. Intru pe evz.ro ca să-mi citesc corespondenţele. Mai intru şi pe ziarele de sport ca să văd rezultate. Constat cu dezamăgire că înfrângerea Stelei la Mediaş e mult mai importantă decât cea a României în faţa Scoţiei la Cupa Mondială de rugby. Că declaraţiile oficialilor stelişti contează mai mult decât ele ale lui Tincu şi Gontineac.
Pe Facebook, la care voi renunţa în curând pentru că nu îmi place deloc, intru, aşa, ca să deturnez lumea spre blog. Citesc pe Facebook fel de fel de tâmpenii. Oamenii fac clasamente fel de fel mai nou. Cel mai bun comentator, cea mai bună voce, cele mai frumoase buze sau cel mai frumos fund de ziaristă (aici am băgat în ele!), etc.
E aceeaşi mizerie pe care am lăsat-o la plecare şi care, sincer, mă înfiorează. Cred că încep să-i înţeleg mai bine pe cei de aici şi care vorbesc despre liniştea descoperită în Noua Zeelandă.
Era să uit. Se apropie decembrie. Se dau iar premii prin România. Şi nu doar în jurnalism. Să vezi premianţii!

PS: Era să uit. Mă uitam într-o seară pe TVR Internaţional şi am înţeles perfect de ce nu mai vrea nimeni să revină în România! Mi s-a părut cea mai bună propagandă din genul: „Să nu vă mai prindem prin România”!

Lasă un răspuns

Categorii

