Publicat de: adidobre | Septembrie 4, 2011

Galaţi, acolo unde nu se-avântă vulturii

Titlul ăsta trebuia să fie în Evz. Tavi Cojocaru, rămas şef în lipsa lui Daniel Conţescu plecat în concediu, n-a fost convins de argumentele mele, aşa că m-am liniştit. Puteam până la urmă că scriu pe Online, nu era nicio problemă. Am să scriu însă aici, două vorbe. Am plecat cu fetele săptămâna trecută la Galaţi, la Gigi. Nu ştiu de ce. dar dintotdeauna m-a atras oraşul ăsta. Are ceva boem. Ştiu, unii zâmbesc, dar, sincer, chiar aşa e. Făcând abstracţie de cartierele comuniste gen Micro 1, 2, 3 sau plus infinit, sau Mazepa, Galaţiul e un oraş de pe ale cărui străzi îi poţi afla istoria. Din păcate e un oraş de care edilii din ultimii mulţi ani, mai ales cei de după 1989, şi-au bătut joc. Îmi spunea cineva că e oraşul cel mai prăfuit din România! Adevărul e că o mulţime de străzi sunt râmate de utilaje vechi, trimise pe fugă de Primărie, că doar vin alegerile la anul. Chestia aia cu „Galaţi, acolo unde nu se-avântă vulturii” se referea la faptul că Oţelul, deşi a cucerit titlul, va juca meciurile din Liga Campionilor la Bucureşti. Inclusiv cel cu „vulturii” de la Benfica Lisabona.
Galaţiul e un oraş cu un potenţial uriaş. Dar nimeni nu vede chestia asta. Sau poate nu se vrea a fi văzută… Galaţiul nu e singurul oraş mare din ţara asta care e lăsat de izbelişte. Eu am deschis acest subiect, aşa, că-mi era prea proaspăt în minte.

Lasă un răspuns

Categorii

