Publicat de: adidobre | Iunie 15, 2011

Turul României

La intrarea în Brăila, sâmbătă, 4 iunie, fugisem înaintea caravanei Turului Ciclist, am cumpărat o sticlă de whisky pe care intenţionam să o bem chiar în seara aia. Un Teacher’s. Ieftin, dar bun! Sticla aia a făcut Turul României de două ori în zece zile şi zace nebăută în frigiderul din Sălăjan.
Chiar râdeam în seara asta cu Dragoş, prietenul meu şi al lui Cipic. S-a învechit! Brăila-Vaslui-Botoşani-Suceava-Tg. Mureş-Bucureşti, apoi la doamna Anişoara în maşină până la Baia Mare şi retur!
Ăsta drum, nene!
Am zis că ajung şi eu cu fetele de Rusalii în Maramureş. Excursie programată şi bătută în cuie pentru Paşte, dar amânată în ultimul moment. Doamna Anişoara şi-a amintit că e ziua maică-sii. Şi am amânat. Adică ea s-a dus de Paşte la Ciuc, iar eu am rămas singur acasă. Cu Tommy, pardon. E primul Paşte în ultimii ani pe care îl petrec şi eu, în sfârşit, cu cineva!
Băiat-salon, am zis: Asta e viaţa. Şi  nu mi-am băgat picioarele, deşi am zis că măcar o fugă în Bulgaria să dau. Am rămas acasă să scriu pe site, aşa, ca să îşi mănânce ceilalşi liniştiţi mielul (iar când am vrut să plec în Tur, băieţii ăia de şi-au petrecut Paştele liniştiţi, mi-au zis ca să-mi iau concediu, că nu îi interesează competiţie!!!).
Mergem de Rusalii, am zis. De Rusalii, însă … surpriză! Turul României la ciclism, apoi puţin rugby, că m-a rugat Cătălin Cârnu să-l ajut, puţin tenis de masă la Constanţa, tot Cârnu m-a rugat, şi uite aşa s-a dus dracului şi vacanţa de Rusalii… Doamna Anişoara n-a simţit însă nevoia să fie solidară cu mine, aşa cum am fost eu cu ea de Paşte, şi-a băgat picioarele şi benzină în maşină, a luat fetele şi a tulit-o la Baia Mare!
Asta e, zic, că doar sunt băiat-salon. Iar peste toate astea, Christian Clemens, prietenul meu, se însoară mâine. Adică azi, că e trecut de 12:00! Îmi pare rău pentru el, dar asta e viaţa. Toţi ne-o luăm, mai devreme sau mai târziu…
În seara asta am vorbit cu Andrei Nechita, câştigătorul Turului Ciclist al României. Ce băiat! A rămas pentru câteva zile în ţară. Am încercat să dau de el pe numărul de Italia, dar n-a răspuns. M-a  prins el de pe un  dialog.
Ultimele 10 zile din viaţa mea s-au desfăşurat sub zodia Turului Ciclist al României, competiţie ţinută în viaţă cu eforturi majore, dar vorba lui nea Mircea Romaşcanu, decât să trezeşti un mort atunci când se presupune că vei da de bani, mai multe şanse ai parcă cu unul în comă. Mi-a plăcut al dracului de mult în Tur. Am verificat nişte oameni, am cunoscut alţii. Am descoperit oraşe, zone, în care nu călcasem până acum.
Pentru că mi-a fost ruşine să constat că mă aflu pentru prima oară în Vaslui, ori în Botoşani, în vreme ce am vizitat Londra de două ori, iar despre Budapesta, de exemplu, ce să mai zic, o cunoşteam la un moment dat mai bine decât Bucureştiul!

Tocmai ce am venit de la IRB Nations Cup. Am comentat cu Cătălin Cârnu două meciuri. Sunt frânt. Am muncit azi, fără exagerare, 15 ore! Mă crede cineva? Nici nu vreau. Important e că sunt bine. Beau un şpriţ. O Fetească Albă de Cotnari. Şi asta a făcut Turul României în Loganul diesel pe care l-am alergat şi cu 160 la oră! Ce maşină… Îmi e dor de Bambina!

Lasă un răspuns

Categorii

