Publicat de: adidobre | Octombrie 19, 2010

Fazanii

N-am văzut fraieri mai mari decât jucătorii CFR-ului. De mult, pe cuvânt! Să marci patru goluri şi să pierzi meciul, chiar e o performanţă greu de egalat. Meriţi felicitări după o asemenea ispravă.

Acum vreo 13-14 ani, la începuturile mele de jurnalist la Evz, am fost la Galaţi, la un meci Oţelul – HIT Gorica, din Cupa UEFA. În tur fusese 2-0 pentru Gorica. În retur, în minutul 89, era 4-0 pentru Oţelul, dar la final a fost 4-2, iar HIT Gorica a mers mai departe.

Nu cred ca se juca la pariuri pe vremea aia.  A fost pur şi simplu prostie omenească. Am dat cronica prin telefon, telefon fix bineînţeles, dar, aşa cum obişnuiam, nu dădeam titlu. De asta se ocupau domnii Paicu şi Manolo.

„Fazanii”, acesta a fost titlul ales de Alin Paicu. La început nu mi-a plăcut, dar, în cele din urmă, i-am dat dreptate. Ăştia de la CFR Cluj n-au fost pe „Allianz Arena” nimic altceva decât FAZANI. Să dai la nesfârşit vina pe ghinion… Suntem deja penibili.

Apropo de fazani. Am vazut meciul pe TVR, n-am gasit alt post. Am dat sonorul mic. Apoi am stat să văd rezumatele. TVR a anunţat cu surle şi trâmbiţe noul format al rezumatelor. Premieră în România. Fără să fiu o fire curioasă, m-a năpădit sentimentul.

Vroiam, într-adevăr, să văd şi altceva decât nişte amărâte de rezumate comentate de cele mai multe ori de oameni adormiţi, plictisiţi, fără chef.

Ţeapă, însă. Pe nişte dialoguri banale, n-am înţeles decât că McGeady e scoţian deşi eram sigur că e irlandez (dar băieţii ştiau ei ceva, McGeady e născut la Paisley, în Scoţia!), că pe Piccolo îl cheamă de fapt Piccoli, şi că „Estadio Municipal de Braga” e un stadion ciudat, deşi e printre cele mai frumoase din lume. Echipe prezentate pe fugă, jucători care erau recunoscuţi cu greu sau deloc. În sfârşit… A fost frumos în UEFA Champions League aseară. Mai ales la Munchen.

N-am înţeles nimic din meciul acela… Fazanii!

Responses

  1. Vine Old Firm’ul duminica… [sper din suflet ca o sa cometati dvs ca sinteti cel mai in tema cu SPL]

    O adevarata nebunie, toata Scotia fierbe, amindoua echipele au procentaj 100%. Ai nostri sint umpic favorizati de casele de pariuri.
    Mi’am mincat unghile pina la coate [am inceput deja la jumate de ora dupa meciul cu dundee utd] si sigur nu mai dorm bine pina duminica
    ‘mon the Hoops! 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

