Publicat de: adidobre | Noiembrie 30, 2009

La mulţi ani, Diana!

Astăzi a fost ziua Dianei. A împlinit 18 ani. Chiar de Sfântul Andrei. Nu prea ai cum să uiţi această dată. Şi, totuşi, ani de zile am ignorat fără să vreau, cel puţin aşa vreau să cred, această dată. Astăzi am sunat. Nici nu ştiu când îi spusesem ultima oară Dianei „La multi ani”. Dar nu mai contează.

Important e ca, mai devreme sau mai târziu, să recunoşti că ai greşit, să ai puterea să îndrepţi lucrurile care mai pot fi îndreptate. Şi eu cred că atâta timp cât trăim, şi noi şi ceilalţi, putem îndrepta lucrurile. Avem nevoie doar un gram de dragoste şi de o infinită doză de respect. Dacă nu avem aceste ingrediente, atunci sîntem pierduţi. Nu mai rămâne nimic altceva decât egoismul care bulversează totul în jurul nostru. Şi nepăsarea. Şi lipsa de interes faţă de cei apropiaţi, de cei dragi. Dăm vina pe lipsa de timp, pe programul încărcat, pe priorităţi, pe cel de lângă noi, pe vreme, pe ProTv, pe Băsescu, pe rutină. Dar evităm să ne privim în oglindă şi să vedem cât de mult ne-am schimbat. Cât de mult ne-am transformat. În maşinării ciudate, în roboţi care au învăţat pe de rost drumul spre serviciu şi retur. Nimic în plus.

La mulţi ani, Diana! Diana e nepoata mea, fiica fratelui meu, Edi. Azi a împlinit 18 ani. Nu ştiu de când nu i-am mai urat „La mulţi ani”. De mult, de foarte de mult. Şi nici măcar n-am mai văzut-o, de ani buni. Şi locuieşte în Bucureşti…

Responses

  1. Ii transmit si eu „La Multi Ani!”, la majorat, Dianei, in amintirea vemurilor de pe naveta Ploiesti-Bucuresti si retur, petrecute cu tatal ei, Edi. Si el, si tu, Adi, ramaneti aceiasi baieti buni pe care-i stiam de atunci!


Lasă un răspuns

Categorii

