Publicat de: adidobre | August 25, 2009

Sfânţii Adrian şi Natalia

Mi-am pus ABBA pe youtube şi mi-am propus să scriu ceva pe blog. Îmi era dor să scriu, acesta e adevărul. Gata cu parchetul, gata cu zugraveala. După o săptămână de spălat pereţi, de dat cu amorsă (uite că am învăţat un cuvânt nou, amorsă!), de văruit, de făcut curat şi de aranjat lucrurile prin casă, viaţa mea şi-a reluat cursul normal. Acum cântă Lepa Brena. Îmi place la nebunia femeia asta. Şi cum cântă şi cum arată la vârsta ei. Atâtea poveşti am auzit despre Lepa, încât am îndrăgit-o iremediabil.

Am făcut o pauză. Tocmai ce am primit un mesaj de la sora mea, Lea. A stat până după miezul nopţii ca să-mi ureze La Mulţi Ani de Sfinţii Adrian şi Natalia, doi martiri pomeniţi în calendarul ortodox în fiecare an, pe 26 august. Mărturisesc că fără Lea uneori aş uita şi de ziua mea de naştere. Ea nu uită niciodată nici una din aniversările familiei. Şi nu e vorba doar despre fraţii ei. Aşa e cu toată lumea. Şi ea are gemeni. Fată şi băiat. Poate şi asta ne-a apropiat mai mult în ultimii ani.

La Mulţi Ani tuturor celor care poartă aceste două frumoase nume, Adrian şi Natalia.

http://www.calendar-ortodox.ro/luna/august/august26.htm

Lasă un răspuns

Categorii

