Publicat de: adidobre | Iulie 29, 2009

Romania, te iubesc… 2

Mizerie la tot pasul. De tot felul. Chistoace, coji de seminte, hirtii, flegme, pungi de nailon, de hirtie, mobila veche scoasa de la subsol si aruncata in casa scarii, mizerie morala, legea pumnului, meciuri transmise pe gsp tv si digi tv in timp ce eu sunt cu upc pina la moarte, transpiratie, manele, carti proaste vindute la pret de bestseller, vecini nesimtiti, gigi becali, acelasi drum in fiecare zi, protv, oameni neseriosi.

Si cred ca nu m-as opri pina miine! „Cine nu iubeste America, sa plece”, spunea Tom Cruise in „Nascut pe 4 iulie”. Parafrazind, as vrea sa spun: „cine nu iubeste Romania, sa stea dacului cuminte”. Sa se adapteze. Nu la dragostea fata de patria lui Basescu, ci la modul in care putem supravietui in tara asta in care, din ce in ce mai mult, am impresia ca fiecare face ce vrea.

Aseara era sa fiu rupt in bataie de unul care imi ocupase locul de parcare. L-am abordat cu bunul simt care vreau sa cred ca ma caracterizeaza. Si am primit cele mai cumplite injuraturi si amenintari de care am avut parte in ultimii foarte multi ani, iar de bataie am scapat cu fuga. „A murit tata”, si-a motivat huliganul iesirea. Intr-o buna zi, probabil, cineva, poate chiar tipul din parcare, va intra la mine in casa. Si imi voi lua o mama de bataie pentru ca am indraznit  sa-l intreb ce cauta acolo.

Romania, te iubesc …

Responses

  1. Razbunarea e o masa cel mai bine servita rece.

    La urma urmei, suntem toti niste animale, unele ierbivore, altele carnivore, ca dinozaurii.


Lasă un răspuns

Categorii

