Publicat de: adidobre | Iunie 25, 2009

Ametit. Caut un punct de sprijin ca sa-mi revin…

Sunt ametit. De viteza cu care toate lucrurile si toate trairile graviteaza in jurul meu. Nu stiu ce sa fac. Incerc sa gasesc un punct de sprijin. Nu sa mut pamintul, asa cum s-a laudat Arhimede, ci pentru a ma odihni. Un minut sau o eternitate. Imi e totuna. Simt ca explodez din cauza neputintei de a lua decizii care s-ar putea dovedi a fi egoiste. Sau poate nu. Nu stii la cine sa apelezi, din frica de ridicol, si atunci te intorci la batrina constiinta, satula si ea de indeciziile tale, scirbita de nesiguranta in care iti duci traiul. Parasit de constiintele pe care le considerai prietene, ironizat de ginduri fara viitor, te decizi sa lupti. Dar adversarul e de cele mai multe ori in noi. E atit de aproape si, in acelasi timp, atit de usor de invins. Doar sa vrei. Iar cind nu vrei, atunci de ce dai vina pe altcineva? Pe soarta, pe imprejurari, pe antipatii si dusmanii. De ce? Din comoditate. E mai comod sa-ti plingi de mila, decit sa lupti. Am invatat asta, nu imi e rusine sa o recunosc, chiar de la oameni mai tineri decit mine, scoliti in jungla postdecembrista, si pe care am ajuns sa-i respect. Caut in continuare un punct de sprijin. Poate il am deja, dar refuz sa-l accept. Poate imi place sa-mi pling de mila. Poate ma lupt de ceva vreme. Naiba mai stie…

Responses

  1. Punctul de sprijin ( de fapt punctele ca sunt doua ) sunt cele doua minuni ale tale , care merita orice efort orice incercare a vietii va fi trecuta cu brio . Si mai este ceva Adi cand chiar crezi ca nu mai poti asculta melodiile acelea grecesti pe care le ascultai la moartea tatalui tau . Faci parte din oamenii norocosi care au prieteni , multi prieteni …. deci alte puncte de sprijin .

    Bogdan ( nasu ) .


Lasă un răspuns

Categorii

