Publicat de: adidobre | Decembrie 23, 2008

In concediu

Ce bine e in concediu! Fara ziare, fara televizor, fara stiri de cacao, fara obligatii profesionale de toata jena… Doar cu Sport 1. Recunosc faptul ca fetele mele, fara care in 2008 am stat mai bine de doua luni si jumatate (tot din cauza meseriei! Stiu, stiu! Daca nu-mi convine, sa-mi caut de munca! Doar ca eu nu ma pling. Doar fac  constatari!) m-au cam doborit. M-au facut la conditia fizica! E bine ca pina la urma macar experienta mi-a fost de folos. Era si pacat. Ce bine e fara gigi, fara muresan, fara argaseala, fara meme, fara toti calicii din fotbalul romanesc. Frate-miu ma mai tine la curent cu cite un transfer. Vorba vine, un zvon. Apropos: s-a transferat Roni de la Sporting Lisabona la Steaua? Sa-mi dea si mie cineva de veste cind se face! Va rog. Si as mai vrea ceva: sa ma sune careva cind l-o aresta pe gigi. Si pe Lupescu. Si pe nashul. Si pe ceilalti. Va pup! Craciun fericit la toata lumea si, pe bune, hai sa fim mai buni in 2009! Va rog io!

Responses

  1. Parca un concediu e si mai relaxant fara fotbal si fara mitici! Cica Ronny asta a semnat cu Herta:) . Sarbatori fericite DOMNULE Adi !

  2. ce tare!!! se pare ca numai eu si mariusfrancisc scriem la dvs pe blog :)) pentru mine anul 2008 a fost unul foarte reusit, cred ca anul cu cele mai multe realizari din viata mea…daca ma gandesc bine. asta…raportat la realizarile mele anterioare si la capacitatile mele fizice si intelectuale. pe plan sportiv pot spune ca anul asta am descoperit rugby-ul, de fapt l-am aprofundat si mi-am dat seama ca este un sport extraordinar pe care vreau sa ma concentrez mult pe viitor. visul meu…pt ca inca nu-i pot spune planul meu :)) este sa merg in tara galilor pentru un master in sports management in rugby. chiar daca experienta mea in acest sport se leaga doar de cateva luni de practicat in liceu si la nu foarte multe meciuri privite la tv, cred ca pot fi un mourinho al rugby-ului :)) nu stiu daca voi reusi asta vreodata…cred ca sunt mult prea slab chiar si sa sper, mai ales mental. de aceea tot ce imi doresc de la anul urmator este sa reusesc sa ma impac mai bine cu mine, sa ma cunosc mai bine si impreuna sa reusim sa facem o echipa :))
    sarbatori fericite!!!!!!!!

  3. Sarbatori fericite tuturor! Si indeplinirea tuturor dorintelor bune. Cind eram mic, imi doream sa ajung ziarist sportiv, sa scriu, sa comentez. Perspectiva inainte de ’89 era nula. Si iata-ma! Nimic nu e imposibil in viata atunci cind iti doresti cu adevarat, iar telul e unul nobil si curat!

  4. Azi e OLD FIRM si va jur ca nu mai am rabdare. Sa inceapa nebunia odata!

  5. nu sunteti singurii care scrieti pe acest blog. sunteti insa printre cei pe care va consider deja prieteni si ale caror comentarii le aprob dupa o simpla lectura.


Lasă un răspuns

Categorii

