Publicat de: adidobre | August 29, 2008

BENFICA – FC PORTO

Întâmplarea, vreau să cred, a făcut ca şi în acest început de sezon să prind un supermeci. Ba chiar două. Despre cel de-al doilea voi scrie în materialul următor. Benfica – FC Porto este primul mare derby al Europei în actuala stagiune. Pentru cunoscători. Pentru restul e un meci ca oricare altul. Dar părerea celor din urmă nu contează. Cel puţin nu şi pentru mine. Am început al treilea sezon la Sport 1. Şi, mărturisesc, sunt foarte bucuros. Cred că Sport 1 a fost motivul pentru care în această vară am refuzat tot atâtea oferte câte am avut în ultimii cinci ani. Îmi e greu să recunosc faptul că „Evenimentul zilei”, marea mea dragoste, nu a avut nicio contribuţie la perenitatea mea. Aşadar, am rămas. Nu ştiu dacă am procedat cum trebuie. Ştiu, iar am judecat cu inima şi nu cu mintea. Ăsta-s eu. Incurabil sentimental.Şi dacă ăsta ar fi singurul meu defect ce bine ar fi!

Benfica – FC Porto. Un meci despre care îmi place să spun că îl comentez fără hârtii în faţă. Adică, fără documentaţie. Anul ăsta nu bag mâna în foc că nu voi trage cu coada ochiului la hârtii. E abia etapa a doua, iar cele două mari echipe, mai ales Benfica, a făcut destule cumpărături în această vară. Nu mă voi uita să văd câţi ani are Ariel Ortega, ori Antonio Reyes. Sau la ce echipe au jucat cei doi oameni înregimentaţi de Benfica în inter-sezon. Dar sunt destui băieţi noi şi multe chestii de spus despre toţi cei prezenţi la acest mare derby. Sunt curios cum se va descurca Săpunaru, fostul jucător al Progresului şi al Rapidului. Un jucător pentru care Piţurcă şi alţi pseudo-antrenori nu au avut ochi. Recunosc faptul că nici chiar eu nu bănuiam că Săpunaru va ajunge vreodată la Porto. Şi ce tare ar fost un duel direct Săpunaru-Sepsi. Ratatul ăla de Quique Sancheu Flores l-a împrumutat însă pe ungurul meu la Santander. Sepsi va rata derbyul cu Porto, dar, aşa cum îmi povestea în momentul în care pleca spre Spania, orice şut în cur e un pas înainte. „Să joci cu Sevilla, Real Madrid şi FC Barcelona în primele trei etape, nu e chiar la îndemâna oricui”, se fălea Sepsi.

Benfica – FC Porto se joacă sâmbătă seară, 30 august, de la orele 22.45, în direct la Sport 1. Vă aştept cu drag.

Responses

  1. imi pare bine ca ai revenit in forta! voi urmarii meciul cu siguranta. cred ca SAPU va face un meci in nota echipei. inca nu e integrat si depinde mult de jocul echipei. sa nu uitam ca porto joaca 4-3-3 si e singur pe banda dreapta!benfica a dat lovitura cu reyes&ortega. vor juca ambii alaturi de cardozo si vor avea un atac tehnic si rapid.sepsi a facu bine ca a plecat la racing. e alta viata acolo si se va maturiza mai repede! va ajunge un fundas mare! si totusi Quique Flores nu e idiot 🙂 .


Lasă un răspuns

Categorii

