Publicat de: adidobre | Iulie 28, 2008

Precizare

M-am luat cu vorba si am uitat sa scriu ca nu mai plec. Nici de la Evz, nici de la Sport1. Deocamdata. Asa ca, pentru curiosi, sunt de gasit tot acolo. M-am apucat intr-o seara sa scriu motivul, ca e unul singur, pentru care nu am mai plecat la gsp tv. Dupa vreo ora am renuntat. Am sters totul si m-am culcat. Cred ca am procedat mai bine asa. Pina la urma sunt chestiuni personale. Avem si noi dreptul la intimitate! Nu mai conteaza insa. Ma bucur ca azi am putut scrie un material in evz despre Ciprian Deac, pe care il vad departe. In primul rind datorita caracterului sau. M-am mai inselat eu in privinta anumitor „caractere”. Tot de prin partile alea de lume. Si care s-au dovedit a fi niste pitici, mici, mici de tot. Si ma mai bucur ca azi am revenit la Sport 1 cu magazinul meu de box, Ko TV, si cu un meci in direct. Un meci de senzatie, din campionatul maghiar de fotbal Kecskemet – Pacs (sper ca am scris corect).

PS: Abia astept Scottish Premier League (apropos, va astept week-end-ul asta la Sport 1 cu Rangers-simbata si cu Celtic-duminica, de la ora 14.30) si Portugalia

Responses

  1. informatia mea e ca pleci, in maximum o luna, de la evz. nu la gsptv, ci in alta parte. facem un pariu?

  2. Paks, tati, dar am inteles si asa 🙂

  3. Important este sa fii convins ca acolo iti e locul, ca esti implicat, ca te simti bine, ca esti apreciat. cand toate astea dispar nu trebuie sa stai pe ganduri.

  4. Buna! Sunt Serban. Ai un blog frumos. Ai putea intra si tu pe al meu? 🙂 http://sherby2007.wordpress.com/

  5. adi nu pleaca de la evz pt ca nu doreste sa lucreze cu deontologii de la gsp.asta e parerea mea.a luat o decizie inteleapta cand a ramas la sport 1 , un canal in plina dezvoltare si care ofera un fotbal specaculos (ma refer la anglia 2 , franta 1 si de ce nu celtic si rangers).

  6. Nanah, eu cred ca ai luat decizia buna, decat sa faci emisiuni de rahat cu toti milogii de la gsptv. Pai tu poti sa te cobori la nivelul unora ca caretas, cosmescu, etc… Ce comentatori sunt aia?

    Cu toate ca nici paks-kecskemet nu suna prea bine. Pana la urma e campionatul unei tari campioane la handbal si polo. Aia n-au nicio treaba cu fotbalul. E un fotbal mai slab ca liga a 2-a la noi.

    Nici anglia 2 n-are ceva deosebit, cu exceptia angajamentului si a suporterilor. Dar in fine, mai ai o franta,o scotia, un De La Hoya, un Miguel Cotto.

    Merge si asa. Oricum, presimt ca nu s-a terminat aici.


Lasă un răspuns

Categorii

