Publicat de: adidobre | Iunie 20, 2008

Alaturi de Zei

Mondializarea fotbalului produce efecte suparatoare. Chiar si pentru cei mai pacifisti dintre noi. La Basel, cu o ora inaintea primului „sfert”, Portugalia – Germania, o armata de ziaristi astepta tacuta cele citeva acreditari ramase vacante. Ma numaram printre soldati. Si, asa cum era de asteptat, nu mi-am auzit strigat numele. Si asta in timp ce jurnalisti din China, Japonia, Madagascar, Surinam, Canada sau mai stiu eu de unde stringeau in miini biletele de intrare in paradisul de pe Sankt Jakob Park. Am simtit o frustrare vecina cu nebunia. Imi doream atit de mult sa-i vad pe Quaresma, Pepe, Simao, Nani, Bosingwa, dar si pe Ballack, Metzelder, Klose sau Podolski, incit as fi fost in stare sa-mi risc acreditarea. Linga mine, Andrei Vochin si Andrei Niculescu, de la Gazeta Sporturilor, cautau o solutie salvatoare. A intervenit insa Daniel Contescu, colegul meu. „Tati, uite acreditarea mea. Pe mine nu ma atrage meciul asta”. Stiam ca minte. Nu m-a lasat pina nu am acceptat sa merg pe stadion in locul lui. La imnuri mi s-a pus un nod in git. L-am sunat pe fratele meu, Christian Clemens. I-am dat sa-si asculte imnul, cel al Germaniei. La pauza, incarcat de remuscari am facut una romaneasca si l-am bagat in stadion si pe Daniel. Am stat unul linga altul la doi pasi de teren si am urlat toata repriza a doua, ca doi copii fericiti, care sarisera gardul sa-si vada idolii.

Responses

  1. ce inseamna sa ai un prieten adevarat!

  2. Iti multumesc ca m-ai sunat! In timp ce ascultam imnul Germaniei, live pe telefonul tau, am simtit pt citeva minute ca sunt si eu acolo la cativa metri de gazon, ca miros iarba proaspat tunsa si ii aud pe Ballack&Co cum canta versurile. Ma bucur ca ai reusit sa vezi unul dintre cele mai bune meciuri de la EURO si sunt convins ca a fost o atmosfera de vis.


Lasă un răspuns

Categorii

