Publicat de: adidobre | Iunie 16, 2008

Mirel Radoi

Nu l-am iubit niciodata pe Mirel Radoi. Nici nu aveam de ce. N-a jucat la Petrolul nici un minut. L-am respectat insa si i-am recunoscut valoarea, fie si pe furis. Asa, de ciuda ca joaca la Steaua. M-a enervat insa faptul ca s-a multumit cu putin, daca putin se poate numi Steaua. A preferat banii nasului sau si capitania vestiarului „ros-albastru”, unui transfer in strainatate. Nu la utopicele formatii vehiculate in presa romana. Ci macar la Aberdeen sau Derby County daca ar fi ajuns, ar fi fost, daca nu o mare performanta, macar o provocare senzationala. Cred ca Mirel s-ar fi adaptat fotbalului britanic. Poate si celui german sau italian. Nu mai conteaza. Si probabil nu-l vom vedea pe fotbalistul Stelei nici macar la Krilia Sovetov Samara sau Rubin Kazan. E mai confortabil sa stai acasa si sa ai salariu occidental. Ce rost are sa pierzi vremea cu acomodarea intr-o tara straina, sa-i inveti limba si obiceiurile, cind in Pipera nu te intreaba nimeni de ce mergi pe contrasens sau de ce parchezi „unde vrea muschii tai”. Pacat ca Mirel Radoi nu a avut curajul sa plece afara. Ceva l-a oprit la granita. Poate unul dintre motivele amintite mai sus. Nu as fi scris niciodata pe blogul meu de Radoi, nu ca nu as avea ce scrie, daca stelistului nu i se intimpla ceea ce i s-a intimplat in meciul cu Italia. Am stat de vorba cu cineva care l-a vizitat la spital. Am ascultat tacut vreo jumatate de ora, dupa care am realizat ca omul asta, Radoi adica, e chiar un tip puternic. Mai puternic decit mi-am inchipuit. Si atunci ma intreb si mai abitir de ce dracului nu a plecat niciodata afara, intr-un campionat mai tare decit nenorocita asta de Divizie A?

Responses

  1. Trebuie sa te contrazic. Nu cred ca Mirel Radoi a fost prea comod sa plece de la Steaua sau ca s-ar fi multumit cu putin. Nici eu nu cred in destinatile „bomba” din presa romana, asa ca ce sens ar fi avut un transfer la o echipa fara perspectiva nationala sau internationala din strainatate!? Un fotbalist, ca de altfel orice om, indiferent de profesie, isi schimba locul de munca din doar doua motive: banii si perspectiva profesionala. Iar Radoi le-a avut si le are pe ambele mai degraba la Steaua, unde joaca an de an la castigarea campionatului si in Cupa UEFA sau in Champions League. La formatii gen Derby County sau Aberdeen nu ar fi jucat niciodata pe Santiago Bernabeu, Emirates Stadium sau pe Ramon Sanchez Pizjuan! Eu l-am admirat intotdeuna pe Radoi pentru ca este genul de fotbalist care se „baga” neconditionat la sacrificiu. Sanatate Mirele!

  2. eu nu-l inghit ca om din cauza nasului sau. ca fotbalist are valoare de un Cardiff City sau de un Inverness.Pentru el banul are cea mai mare valoare.Gandire tipic romaneasca.

  3. Nu stiu daca valoare lui Radoi este chiar de Cardiff City sau Inverness. Deja e Niculae acolo si ne-a facut destula cinste. In schimb, pot spune sincer, ca Radoi a avut in 2004 doua oferte, care nu s-au vehiculat in presa: Olympique Marseilles si Bayer Leverkusen. II urez sanatate vecinului meu, Mirel Radoi, cu regretul ca baiatul simtit, care trei luni cu aceeasi pereche de tenisi in timp ce manca muci pe paine a intrat intr-un cerc vicios din care nu scapa prea curand.


Lasă un răspuns

Categorii

