Publicat de: adidobre | Aprilie 24, 2008

Generalul Stanculescu

Nu va mint cu nimic. Aproape de fiecare data cind merg mai tirziu spre serviciu, sa zicem orele 12.00-13.00, il vad in Metrou, pe magistrala IMGB-Pipera, pe generalul Victor Atanasie Stanculescu. Si azi am stat la doar citeva scaune de el. Coboara mereu la „Aurel Vlaicu”. N-am fost curios sa stiu unde se duce, dar parca ar merge la serviciu. Dar ce serviciu sa aiba un om de calibrul sau? Si, in plus, mai are si o virsta… Prima oara cind l-am zarit, am crezut ca ma insel. Dar era chiar el. Mi-am propus sa-l inoportunez, cit de curind. Omul asta este un pion in istoria acestei tari, unul dintre actorii evenimentelor din decembrie ’89. Si merge cu Metroul. Mi se pare foarte tare. Va dati seama cite stie omul asta? Si, repet, merge cu Metroul. Multi, probabil, in locul lui si-ar fi cumparat elicopter, ca sa faca fata traficului din Bucuresti. Cred, insa, ca are rau de elicopter, din ziua de 22 decembrie 1989! As vrea sa-l intreb daca mai pastreaza gipsul care i-a salvat viata la „revolutie”. As vrea sa-l intreb de ce merge cu Metroul. As vrea sa-l intreb multe. Va promit ca va voi spune, daca, bine-nteles, ma va baga in seama.

Lasă un răspuns

Categorii

