Publicat de: adidobre | Aprilie 22, 2008

Amintiri

Colegul si prietenul Andrei Craciun a pomenit despre persoana mea pe blogul sau propriu si personal. Ii multumesc. Andrei a insiruit, pe scurt, citeva povestiri dintre cele pe care i le relatez atunci cind curiozitatea unor vremuri pe care regreta ca nu le-a trait il macina. Vechi, din copilaria si adolescenta mea, si care pe el l-au fascinat. Frumoase, pentru ca traiam, vorba poetului, vremuri de restriste. Si astfel, Andrei m-a obligat sa scriu. Asa cum a facut si cu blogul, pe care l-am deschis tot cu ajutorul lui, si pe care la inceput l-am luat ca pe o gluma. Asadar, m-am hotarit sa scriu despre cei pe care i-am cunoscut de-a lungul anilor. In mare parte, personaje din Republica noastra draga de la Ploiesti, dar si din Bucurestiul anilor de studentie. Fosti colegi despre care nu mai stiu nimic, profesori si vecini despre care nu am veste ca ar mai trai. Celebritatile Ploiestiului anilor ’70-’80, dar si oameni simplii vor fi pe viitor eroii povestirilor mele. Unii isi vor reaminti, altii vor auzi pentru prima oara despre Carabina, Dan Iordache, Petrica nebunu’, Nemtu’, Bogdan Stanoevici, Butufei, Sorin Hirjoghi, Valeriu Mihailescu, Adrian Ursea, Stelu Enache sau Eusebiu Stefanescu. Va voi povesti cum am vazut de 7 ori fimul indian Vandana si cum, prin 1977, cind toti copiii erau internati in spitalele din Ploiesti cu fracturi, pentru ca la TV rula Tarzan, eu am facut opinie separata si am suferit o operatie de peritonita!

Responses

  1. asta cu tarzan o uitasem :)) baga mare, tati

  2. adrian ursea e cumva fostul fotbalist al petrolului? cel care acum e prin elvetia?

  3. Da, despre el e vorba!


Lasă un răspuns

Categorii

